logga_svanstrom1 ok kopieraSvanströms TeleCom AB

                          

                                              

            

                            

                                                                        

                                                                                                       

    

 Till Kontakta oss formulär>   Till Beställning telefoner fasta o DECT>  

   
HEM
PRODUKTER
PARTNERS

<Till Voxtron

 

Agentel

 

agenTel kombinerar Contact Center funktionalitet med ett kraftfullt verktyg för närvaroinformation och personlig samtals routing.

 

agenTel är en mjukvarubaserad contact center lösning som ger dig möjlighet att använda kontaktcenter teknik på ett kostnadseffektivt sätt.

agenTel hanterar dina inkommande samtal, e-post och fax 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan och styr dem till den lämpligaste agent beroende på behoven hos dina kunder och kompetensen hos de anställda.

agenTel funktion för utgående kampanjer är till stor hjälp för att ordna försäljnings- kampnajer eller kanske vill du bara kontakta dina kunder för att få deras feedback? Räkna med att agenTel håller reda på alla dina inkommande samtal, mail, fax och kampanjen.

agenTel syftar till att hjälpa företag att uppnå en hög service grad och kundinteraktion, utveckla och driva lönsamma kundrelationer lång tid framöver.
När agenten tar emot en ny kontakt (samtal, e-post eller fax) får agenten omedelbart all information som tillhör kontakten och kunden (CRM-integration). På detta sätt förbättrar agenTel din relation till dina kunder genom att ge ett snabbare svar från rätt person. En automatiserad självbetjäning med röstbrevlåda och databas möjlighet finns även när du ringer under icke-kontorstid, du kan alltså tillhandahålla en 24h service.

- Lätt att installera och använda
- Flexibel
- Mycket hög kompatibilitet med de flesta växlar och databaser.
På det sätt som den inkommande kontakten och den utgående samtalskampanjen kopplas till de anställda är avgörande för ett bra kontakt center. Samtal (och beslut) kan gå förlorade eftersom kunderna inte accepterar att behöva vänta alltför länge. Uppringare blir missnöjd om deras samtalet styrs till fel agent, som till exempel inte talar rätt språk.

Routing-mekanismen i agenTel bygger på skill based routing, tids baserad routing och agent baserad routing.

Skill based routing, om din kontakt är en spansktalande person som ringer eller skickar e-post om ett tekniskt problem, då kommer hans / hennes fråga att överföras till en agent som har en hög kompetens i tekniska frågor och goda kunskaper i spanska .

Tids baserad routing ser till att kontakter inte behöver vänta för länge, medan agent baserad routing ser till att belastningen är jämn över alla tillgängliga medel.
Balansen mellan dessa typer av routing kan konfigureras på ett mycket flexibelt och användarvänligt sätt.

Dessutom tillhandahåller agenTel en uppsättning realtid och statistiska verktyg som gör att du kan övervaka och hantera kommunikationstrafiken i ditt företag.

 

Copyright 2008 Svanströms TeleCom AB.