logga_svanstrom1 ok kopieraSvanströms TeleCom AB

                          

                                              

            

                            

                                                                        

                                                                                                       

    

 Till Kontakta oss formulär>   Till Beställning telefoner fasta o DECT>  

   
HEM
PRODUKTER
PARTNERS

<Till produkter          <Till BP ACD / Call Center

 

 

 

Image0016

 

 

 

Aastra BusinessPhones callcenterlösning

 

Aastra BusinessPhones callcenterlösning är för små till medelstora företag som vill förbättra kundservicen. BusinessPhones callcenter kan byggas i flera steg och kan enkelt utökas vad gäller antal agenter och funktionalitet beroende på nuvarande och framtida behov, vilket ger en effektiv kommunikationshantering.

 

 

Översikt

 

Grunden för systemet är den automatiska samtalsfördelningen (ACD) i BusinessPhone. Denna gör så att samtalen kopplas till den lämpligaste samtalshanteringsgruppen – ekonomiavdelning, säljteam, lager osv. – så att den som ringer upplever och kan dra

nytta av en effektiv kommunikation. En av komponenterna i systemet är BusinessPhone Call Centre Supervisor (CCS). Det förser ledning och personal med information om callcentrets prestanda både i realtid och genom detaljerade historikrapporter. Information som är viktig för att anpassa den dagliga driften av callcentret och för långsiktig planering.

 

 

 

Kontakta oss via mail: info@svanstromstelecom.se   eller   telefon 070-547 38 80 

 

Copyright 2008 Svanströms TeleCom AB.