logga_svanstrom1 ok kopieraSvanströms TeleCom AB

                          

                                              

            

                            

                                                                        

                                                                                                       

    

 Till Kontakta oss formulär>   Till Beställning telefoner fasta o DECT>  

   
HEM
PRODUKTER
PARTNERS

<Till produkter            <Till Aastra 700 

 

 

Aastra Contact Management "CMG" 

Aastra är ledande på marknaden för företagskommunikation med många års erfarenhet av utveckling och marknadsföring av avancerade företagsapplikationer i framkant.

 

Förutom goda kunskaper om IP-telefoniplattformar och applikationer för företagskunder kan Aastra erbjuda heltäckande integrerade Unified Communicationslösningar. Vi anser att man med de rätta applikationerna kan öka företagens produktivitet och förbättra kundernas affärsresultat genom att utveckla och stödja deras affärsprocesser.

 

 

Aastra Contact Management

 

En heltäckande programsvit

 

Den nya releasen av programsviten

Aastra Contact Management, CMG 7.5, innehåller avancerade telefonistfunktioner och alla de viktigaste Unified Communications-

funktionerna med fokus på öppna standarder, som gör att företaget

kan spara resurser och pengar.

 

Aastra CMG 7.5 applikationsprogramsviten utgör en heltäckande uppsättning applikationer som uppfyller kommunikationsbehoven hos en mängd olika företag och branscher och höjer värdet med hjälp av exempelvis professionella metoder för att kommunicera och samarbeta internt och externt.

 

Uppfyller behoven på flera olika

områden inom företaget

 

Inom ett företag finns många olika roller som kräver särskild kompetens och lösningar. Programsviten Aastra CMG 7.5 innehåller verktyg som uppfyller de här behoven och som är specialanpassade efter olika användarprofiler och samtidigt tillräckligt flexibla för att kunna

integreras i en mängd olika typer av

företagsmiljöer. Som exempel kan nämnas telefonist applikation, närvaro- och tillgänglighetshantering, samarbetsverktyg, automatisk självbetjäning och samtalshantering via datorn. Med hjälp av den här programsviten kan användare välja den kommunikationsmetod som passar bäst, t.ex. samtal, professionellt nätverkande, telefonkonferens eller chatt med mera.

 

Programsviten Aastra CMG 7.5 delas in i fem områden:

  • Telefonister

  • Kontorsanvändare

  • Automatiska tjänster

  • Administratörer

  • Besökare

SIP-baserad telefoniplattform för alla ledande företagsväxlar

 

Programsviten har utvecklats med

användaren i åtanke och utgör ett avancerat och samtidigt användarvänligt kontakthantering system som stöder företagstelefonväxlar från olika leverantörer. Samtliga applikationer kan användas med samma SIP-baserade telefoniplattform. Tack vare SIP-plattformen kan CMG-systemet hantera hybridlösningar.

I Aastra CMG kan dessutom olika företagsväxlar användas samtidigt.

 

Flexibel och skalbar arkitektur

 

Arkitekturen är skalbar och kan hantera ett praktiskt taget obegränsat antal användare, flera företagsväxlar och mängder av telefonistplatser. Telefonnätet

kan täcka en enda anläggning eller

distribueras på flera geografiskt skilda platser.

Telefonist

 

Aastra CMG NOW "Telefonistapplikation"

 

 

 

Kontorsanvändare

 

Aastra CMG "Kontorsanvändare"

 

 

 

Automatiska tjänster

 

Aastra CMG Automatiska Tjänster

 

 

 

 

Administratörer

 

Aastra CMG Administratörer

 

 

 

Besökare

 

Aastra CMG Visit

 

 

 

 

 

Kontakta oss via mail: info@svanstromstelecom.se   eller   telefon 070-547 38 80 

 

Copyright 2008 Svanströms TeleCom AB.