logga_svanstrom1 ok kopieraSvanströms TeleCom AB

                          

                                              

            

                            

                                                                        

                                                                                                       

    

 Till Kontakta oss formulär>   Till Beställning telefoner fasta o DECT>  

   
HEM
PRODUKTER
PARTNERS

<Till produkter            <Till Aastra 700

 

 

Aastra CMG Direktkontakt och kommunikation i realtid

Aastra InReach™ SN

På dagens konkurrensutsatta marknad är det viktigt för företag att vara mer flexibla, innovativa och tillmötesgående. Med InReach SN (InReach Social Networking), som är en webbaserad plattform för nätverkande, kan du samarbeta med arbetskamrater i projekt- eller arbetsgrupper. Här kan du dela information och dokument, hantera dina aktiviteter och din status och söka i företagskatalogen. På så sätt kan du naturligtvis även utveckla och underhålla ditt professionella kontaktnät inom företaget. InReach SN består av en webbplats, en webbtjänst och en databas.

 

Aastra InReach SN är ett intuitivt och användarvänligt verktyg. På översiktssidan i InReach hittar du en översikt över din egen och arbetskamraternas status, aktiviteter och inlägg.

 

Du kan använda InReach SN till bland annat följande:

  • Hantera arbetsgrupper och sociala grupper
  • Låta dina arbetskamrater veta vad du gör
  • Dokumentera och hantera dina aktiviteter
  • Visa personliga profiler
  • Söka efter arbetskamrater i CMG-databasen

 

Aastra InTouch™+

InTouch+ är en innehållsrik Unified Communications-klient.

Aastra InTouch+ är inte bara en softphone som gör att du kan ringa och ta emot samtal via en dator ansluten till företagets nätverk och CMG-servern.

Här kan du se närvaroinformation för och chatta med

InTouch+-användare och se kontakter i CMG-databasen,

D.N.A. Directory, MS Outlook™ och LDAP-kataloger, vilket

möjliggör snabba sökningar. InTouch+ kan användas som en del av CMG eller som en fristående SIP-telefon. InTouch+ är en unik lösning för MX-ONE.

 

 

Aastra CMG Calendar Connection

Med hjälp av CMG Calendar Connection synkroniseras inbokade möten och konferenser och läggs in som CMG-aktiviteter i Exchange, Lotus Domino och GroupWise. Kalenderinformation överförs automatiskt från Exchange-, Lotus Domino- och GroupWise-servern till CMG-systemet. Det innebär att telefonister, kontorsanvändare och IVR-systemanvändare omedelbart kan nå uppdaterad aktivitets- och tillgänglighetsinformation för varje medarbetare, vilket i sin tur ger god telefonservice.

 

 

Aastra CMG Mobile Client

kan du hantera dina aktiviteter Med hjälp av CMG Mobile Client via mobiltelefonen. Du kan kolla arbetskamraternas kontaktinformation och aktiviteter. Mobile Client kan med fördel användas som ett komplement till Office Web. När du befinner dig någon annanstans än på kontoret, t.ex.

på en affärsresa, kan du fortfarande hantera och ange aktivitets och tillgänglighetsinformation för att uppdatera kalenderinformationen och säkerställa att du alltid är uppdaterad.

 

Image0015

 

 

 

 

 

 

Aastra CMG Mobile Client

 

Kontakta oss via mail: info@svanstromstelecom.se   eller   telefon 070-547 38 80

 

Copyright 2008 Svanströms TeleCom AB.