logga_svanstrom1 ok kopieraSvanströms TeleCom AB

                          

                                              

            

                            

                                                                        

                                                                                                       

    

 Till Kontakta oss formulär>   Till Beställning telefoner fasta o DECT>  

   
HEM
PRODUKTER
PARTNERS

<Åter till Panasonic NCP500

 

 

 

Panasonic Communication Assistant

 

Kopplar samman telefoni och data

 

Communication Assistant är ett kommunikationsverktyg som förbättrar produktiviteten både för individen, gruppen och hela företaget.

 

Panasonic Communication Assistant sammanför telefoni och data till en lätthanterlig kommunikationsmiljö. Via ikoner på datorskärmen styr du din telefons inställningar för tex närvaro, tillgänglighet, vidarekoppling och meddelanden, du får en snabb och enkel affärskommunikation med telefon och data i samverkan.

 

Panasonic Communication Assistant produktivitetsprogram är en mycket intuitiv PC-baserad programserie. Genom att PC-programmet fungerar tillsammans med Panasonic telefoniplattformar blir det möjligt att införa enhetlig kommunikation genom att kombinera kraftfull pek- och klick-telefoni med hög närvaro, tillgänglighet och integrering med Microsoft Outlook®, samt integrering av populära TAPI-försedda CRM-program och en mångfald av samverkande verktyg som förenklar och ökar realtidskommunikation för företagets telefonanvändare.

 

Image0008CA Basic

Kontorsanvändare

 

 

 

 

 

Image0009Ca Basic Pro

Distansarbetare som använder Softphone

 

 

 

 

 

Image0010VM Assistant

Kontorsarbetare som kollar röstmeddelanden

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Image0011CA Supervisor

Supervisor som stöder gruppmedlemmar

 

Urval av nyckelfunktioner

 

• Peka och klicka för samtalskontroll

• Omfattande närvarofunktionalitet

• Verktyg för gruppsamarbete

• Snabbmeddelanden (Chat)

• Visuella röstmeddelanden

• Enhetliga meddelanden genom valfria KX-TVM50/TVM200

• Integrering med Microsoft® Outlook®

• Dörrtelefon och IP-kamerakontroll

• Samtalshistorik, utgående samtal, missade samtal

• Call Centre-funktioner

• Agent-inloggning/utloggning och efterbearbetning

• Supervisorövervakning och hantering av gruppsamtal

   

Communication Assistant IP Softphone

 

Använd datorn som en IP-telefon

Panasonic Communication Assistant IP Softphone-modul gör det möjligt för folk på resande fot, försäljnings- och supportpersonal eller andra användare att använda sina datorer som en IP-telefon och när som helst och var som helst ha tillgång till telefonikommunikation. Användaren behöver bara koppla upp sig till företagets IP-nätverk över en säker bredbandsanslutning för att aktivera IP Softphone. IP Softphone gör det möjligt för företag att centralt ansluta sina anställda till företagets KX-NCP-plattform vilket ger avancerad datorproduktivitet med kostnadseffektiv VoIP-kommunikation.

 

 

 

Communication Assistant - VM Assistant

VM (Voice Mail) Assistant ger genom datorn användare tillgång till alla röstmeddelanden de fått i den ordning de önskar hämta dem.

Företag som använder en valfri avancerad KX-TVM-meddelandefunktion kan tillåta användare av Communication Assistant att visuellt hantera sina röstmeddelanden med Voice Mail Assistant. VM Assistant kan aktiveras direkt från Communication Assistant med meddelandeikonen.

 

Genom att använda Voice Mail Assistant kan användare:

• Visuellt se sina röstmeddelanden

• Spela upp och stoppa meddelanden

• Hoppa över meddelanden framåt eller spola tillbaka på 4 sekunder

• Ändra hastigheten för uppspelning av meddelanden

• Radera meddelanden

• Ändra inställningarna för röstbrevlådan

• Exportera ett meddelande till datorn (.wav-fil)

• Skicka ett meddelande som en bifogad fil (.wav-fil) i ett e-postmeddelande

• Ringa upp personen som lämnat meddelandet

 

 

 

Supervisor-funktioner

 

NCP-plattformen stöder inbyggda call center supervisor-funktioner, som ger en översikt över hantering och

prestanda i realtid för samtal i kö och agenternas samtalshantering. Chefen kan övervaka varje agent telefonstatus och även fjärrlogga in en för tillfället utloggad agentanknytning, eller logga ut en agenttelefon med några få klickningar med hjälp av Communication Assistant för Supervisor.

 

Dessutom kan chefsanknytningen använda en 6-radig systemdisplaytelefon och även övervaka olika viktiga typer av call center-statistik som exempelvis visar:

• Totalt antal hanterade samtal

• Genomsnittlig väntetid

• Förlorade samtal

 

Supervisor-funktionen omfattar:

• Övervakning av gruppsamtal

• Rapportering av gruppsamtal

• Fjärrinloggning för agenter

• Tyst avlyssning

• Fjärrövertagning av samtal

• Längsta väntetid

 

 

Image0013

 

 

Kontakta oss via mail: info@svanstromstelecom.se   eller   telefon 070-547 38 80 

Copyright 2008 Svanströms TeleCom AB.