logga_svanstrom1 ok kopieraSvanströms TeleCom AB

                          

                                              

            

                            

                                                                        

                                                                                                       

    

 Till Kontakta oss formulär>   Till Beställning telefoner fasta o DECT>  

   
HEM
PRODUKTER
PARTNERS

<Till Produkter              Introduktionsfilm>               

" Telia Touchpoint"

            

En modern kommunikationslösning i molnet 

En tjänst i molnet

Touchpoint är molnbaserad och kan enkelt anpassas till ert företags behov. Det går snabbt att komma igång, funktionerna är enkla och ändringar i tjänsten görs via webben.

Mobil, dator, telefon, surfplatta - välj det som passar bäst

Med Telia Touchpoint kan du lugnt fortsätta samtalet när du är på språng och växla från dator till mobil mitt i ett samtal. Det underlättar att du kan jobba där du vill; hemma, hos leverantör, hos kund, på väg till konferens eller på väg till dagis.

Enkelt att vara tillgänglig

I appen ställer du in din närvaro och hänvisningen sker automatiskt. Du kan också vara med i en eller flera svarsgrupper som det är smidigt att hoppa i och ur med hjälp av appen. Det hjälper er att jobba effektivt och därmed spara tid.

Enkelt att nå dina kollegor

Företagskatalogen i appen hjälper dig att snabbt kontakta dina medarbetare. Närvarostatusen talar om vem som är ledig och hur du bäst når dem. Med bara ett knapptryck kan du antingen prata, sms:a eller chatta med dina medarbetare.

Vem som helst kan agera telefonist

Med telefonistapplikationen är det enkelt att hantera inkommande samtal, från datorn, mobilen eller IP-telefonen. Telefonisten har bra överblick över medarbetarna och ser lätt vem som bäst kan ta samtalet.

En trygg och pålitlig tjänst

När ni väljer Telia kan ni även räkna med att tjänster, nät och terminaler samspelar och fungerar stabilt, säkert och störningsfritt.

Smarta tillval

ACD-agenter

För köhantering. Tilldelad användare kan vara inloggad i kö, med enkel eller avancerad funktionalitet.

Telefonkonferens

Telefonmöten bokas på webben eller i Touchpoint Softphone. Interna eller externa deltagare bjuds enkelt in till mötet via e-post.

Lync-integration

Lyncsamtal och närvaro är integrerat med Touchpoint.

Kontaktcenter

Kompetensbaserad styrning för alla medier. Statistik och realtids-uppföljning, kombinerat med telefonistfunktioner.

Statistik

För att följa upp och analysera er kommunikation i ett enkelt men kraftfullt gränssnitt.

Kalenderintegration

Synkronisering mellan befintlig närvarostatus i Touchpoint och kalendern i Microsoft Exchange.

Fastpris Trafik

Fast avgift per anknytning för all telefonitrafik från anknytningar anslutna till Touchpoint.

Byt från traditionell växel till en modern molnlösning

Att byta växellösning var förr en kostsam och krånglig process. Med Telia Touchpoint är verkligheten en annan.

Enkel övergång

Tack vare att tjänsten är molnbaserad så behöver ingen ny hårdvara för tjänsten installeras och inga kablar behöver dras. Under bytet har ni tillgång till vår expertis och support som ser till att er övergång till en modern växellösning flyter problemfritt.

Självklart kan vi också hjälpa till med utbildning av användarna om ni så önskar så att hela företaget snabbt kan utnyttja fördelarna de nya funktionerna ger.

Säkert och stabilt med Telia

När ni väljer Telia kan ni även räkna med att tjänster, nät och terminaler samspelar och fungerar stabilt, säkert och störningsfritt.

Välj det paket som passar era användare bäst

Basic Fixed                        Basic Mobil                     Unified                            Attendant                        Avancerad Attendant

Vid behov av                      Vid behov av enkel          Kommunicera i olika         Eget paket för telefonist  För mer avancerade behov

endast fast telefon.           mobil, kan också ha        device. UC-funktionalitet  Valfri terminal.                  av telefonistfunktioner.

                                          fast telefon.                     ingår.

Touchpoint   Touchpoint  Touchpoint  Touchpoint  Touchpoint

Telia hjälper er hela vägen

Våra specialister hjälper er med inställningar, dataöverföring och utbildning av telefonist så att ni enkelt och smidigt kan börja använda Telia Touchpoint. När allt är klart kan ni även låta oss visa dig och dina medarbetare hur era nya funktioner fungerar så att ni kommer igång på nolltid.
  • Hjälp med kunddatainsamling, dataöverföring, konfiguration och uppstart.
  • Utbildning via webben för användare och administratörer.
  • Utöver utbildningarna erbjuder vi paket med 20, 40 eller 60 timmar. Hur arbetet ska fördelas bestämmer ni själva.

Support

Felanmälan sker via kundtjänst vardagar 08:00 - 18:00

Telefonnummer: 90 400

Som tillval till Tochpoint finns användarsupport som kan beställas via kundtjänst 90 400.

Med tillvalet användarstöd får användarna ett dedicerat telefonnummer att ringa för att få stöd. Tjänsten innehåller rådgivning per telefon om hur tjänsten används.

                                                                              

Kontakta oss via mail: info@svanstromstelecom.se   eller   telefon 070-547 38 80 

Copyright 2008 Svanströms TeleCom AB.